Upptäck Amway Online

Titta nu

Utforska Amway Online

Lär känna vår webbplats

Frågor?

Hitta svar

Visa mer Visa mindre

Utforska Amway Online

Lär dig hur Amways webbplats hjälper dig att hantera din verksamhet mer effektivt.

Titta nu

.

Registrera dig som oberoende Amway-affärsdrivare

Registrera dig som oberoende Amway-affärsdrivare

Vi tar dig genom registreringsprocessen steg-för-steg.

Registrera dig som kund

Registrera dig som kund

Lär dig om kundregistreringsprocessen och börja handla online!

Behöver du hjälp att logga in på Amways webbplats?

Behöver du hjälp att logga in på Amways webbplats?

Om du använde Amways gamla webbplats kommer den här videon att hjälpa dig förstå, hur du får tillgång till den uppdaterade webbplatsen och hur du skapar ditt nya Amway ConnectID. 

Registrering/inloggning

Varför behöver jag ett Amway ConnectID?

Amway ConnectID kommer att vara det nya sättet att förbinda alla Amways digitala applikationer – när de är uppdaterade. Du kommer endast behöva ett användarnamn och ett lösenord för Amway Online och alla Amway appar.

Vad är mitt Amway ConnectID?

Ditt Amway ConnectID är ditt unika, nya login till alla Amway applikationer globalt. ConnectID kommer att ersätta andra namn eller id:n du kan ha använt tidigare. Ditt Amway ConnectID är din e-postadress, så du behöver använda en som endast du använder. För att skapa ditt Amway ConnectID och ett nytt lösenord klickar du på ”Logga in” i det övre högra hörnet på startsidan och följer instruktionerna.

Ersätter Amway ConnectID mitt Amway ABO-nummer?

Ditt Amway ConnectID ersätter inte ditt ABO-nummer. Det är helt enkelt din nya digitala identitet. Du kommer fortfarande att vara kopplad till ditt ursprungliga ABO-nummer.

Behöver jag behålla mitt gamla inloggnings-id/användarnamn?

Vi håller just nu på att uppdatera våra online-sidor och affärsappar samt lansera vår nya teknologi globalt. Under övergångsperioden, om du har internationella affärer, kommer du att behöva dina gamla inloggningsuppgifter i de länder och appar (t.ex. Kiosk) som ännu inte har uppdaterats. I slutet av lanseringen kommer din nya digitala identitet, Amway ConnectID, att vara den enda inloggningen och det enda användarnamnet du behöver för alla dina Amway applikationer online, i alla länder.

Hur registrerar jag mig som oberoende Amway-affärsdrivare (ABO)?

Gå till startsidan och klicka på ”Registrera” i det övre högra hörnet. Välj ”Bli oberoende Amway-affärsdrivare” och fyll i dina uppgifter i formuläret. Du behöver skriva under ett avtal, vilket du kan göra med e-signatur.

Hur registrerar jag mig som kund?

Det finns två sätt att registrera sig som kund:
1. Gå till startsidan. Klicka på ”Registrera” i det övre högra hörnet. Följ sedan steg-för-steginstruktionen för att skapa ditt konto.
2. Vid utcheckning. Lägg dina valda produkter i varukorgen och gå vidare till utcheckning. Du kommer att bli ombedd att registrera dig som en del av betalningsprocessen.

Vad är en medsökande?

En medsökande är någon som sköter Amway-verksamheten tillsammans med dig och använder samma konto för beställningar. Det är vanligt att lägga till en familjemedlem, make/maka eller partner som medsökande. Du kan lägga till en medsökande när du registrerar dig som ABO eller närsomhelst från ”Mitt konto”. Den medsökande blir ABO och hens namn kommer att läggas till på avtalet.

Varför fungerar mina inloggningsuppgifter inte?

Från februari 2017 kommer du att behöva ett Amway ConnectID för att logga in. Det kommer att vara din e-postadress. Gå till startsidan och klicka på ”Logga in” i det övre högra hörnet. Följ instruktionerna för att skapa ditt Amway ConnectID och ett nytt, personligt lösenord. Sedan kan du logga in och få tillgång till ditt onlinekonto.

Mitt konto

Hur loggar jag in?

För att logga in på Amway Online behöver du skapa ett Amway ConnectID. Om du inte har ett Amway ConnectID – klicka på ”Logga in” i det övre högra hörnet på startsidan och följ instruktionerna för att skapa ett.

Vad ska jag göra om jag har glömt mitt lösenord?

Följ bara stegen nedan för att skapa ett nytt lösenord.
1. Gå till startsidan och klicka på ”Logga in” i skärmens övre högra hörn. Detta tar dig till den nya Amway ConnectID-sidan
2. Klicka på ”Glömt lösenord”-länken på inloggningssidan
3. Fyll i ditt Amway ConnectID (den e-postadress du använde när du loggade in sist). Slutför CAPTCHA-kontrollen och klicka på ”skicka in”
4. Vänta på att ett mejl kommer till adressen du angav
5. Öppna mejlet och klicka på ”Återställ mitt lösenord”. En sida kommer att öppnas i ett nytt fönster
6. Fyll i ett nytt lösenord i fälten och klicka på ”skicka in” för att återställa ditt lösenord Kom ihåg: Ditt nya lösenord måste bestå av minst 8 tecken och innehålla minst en bokstav och en siffra
7. Klart! Du kan nu logga in med ditt nya lösenord. Vi kommer att skicka dig ett mejl och tala om att ändringen har genomförts

Kan jag ändra mina adressuppgifter?

Ja, det kan du! Vårt system gör att du kan ange olika adresser för fakturering och leverans. För att ändra dessa uppgifter kan du helt enkelt logga in och välja ”Mitt konto” . Klicka sedan på ”Mina adresser” för att lägga till, ändra eller ta bort information.

Hur ändrar jag e-postadress för mitt Amway ConnectID?

1. Logga in på ditt konto
2. Gå till ”Mitt konto” -sidan
3. Klicka på ”Inloggning och säkerhet”
4. Välj ”Uppdatera e-postadress för inloggning”
5. Du kan ändra din aktuella e-postadress eller uppdatera din e-postadress till en som bara du använder

Beställningar

Kan jag planera och spara mina beställningar?

Ja, det kan du! Vi har utvecklat ”Önskelista”-verktyget för att hjälpa kunder och ABO:er att planera och följa beställningar. Det låter dig välja och bevaka produkter som du kanske vill köpa. Det håller dig också underrättad ifall någon av dina utvalda produkter inte längre finns tillgängliga. Du kan också dela din önskelista via sociala medier.
Ett annat sätt är att behålla dina produkter i varukorgen. Du kan helt enkelt fortsätta där du slutade.

Var hittar jag mina fakturor?

Dina fakturor bifogas i bekräftelsemejlen. Du kan också ladda ner PDF-versionen av dina fakturor från ”Beställningsinformation”. Denna hittar du under ”Mitt kontor”. Kom ihåg att du får tillgång till ”Mitt kontor” när du har loggat in.

Hur returnerar jag en beställning?

Att returnera en beställning är mycket enkelt
1. Logga in på ditt konto och gå till ”Mitt kontor”
2. Gå till ”Beställningshistorik”-sidan via ”Mina beställningar”
3. Hitta beställningen du vill returnera och klicka på ”Beställningsinformation” vid sidan av den
4. Klicka på ”Returnera produkt” och följ instruktionerna

Hur kan jag få pengarna tillbaka?

Följ stegen nedan för att få pengarna tillbaka:
1. Logga in på ditt konto och gå till ”Mitt kontor”
2. Gå till ”Beställningshistorik”-sidan
3. Hitta beställningen du vill ha pengar tillbaka för och klicka på ”Beställningsinformation” vid sidan av den
4. Klicka på ”Betala tillbaka produkt” och följ instruktionerna

Webbplatsnavigering

Jag kan inte hitta informationen jag söker på sidan. Vad ska jag göra?

Du måste logga in för att få tillgång till hela webbplatsen. Om du behöver hjälp med att hitta information kan du använda sökfunktionen högst upp på sidan.

Var hittar jag produkterbjudanden och -kampanjer?

Om du är inloggad på ditt konto kan du klicka på ” Topperbjudanden” längst upp på startsidan för att se de senaste erbjudandena och reklam.

Hur kontaktar jag kundtjänst?

Skriv till: amway_sverige@amway.com eller ring oss: 08 5198 9544. Du kan också utfylla ett kontaktformulär vid att klicka på Fråga oss nederst till höger på sidan.