.
Utforska Amway Online
Se videoklipp och lär känna vår webbplats
Upptäck Amway Online
Ladda ner användarguider och viktiga filer
Frågor?
Hitta svar
Upptäck Amway Online
Ta reda på hur Amways webbplats hjälper dig att hantera en verksamhet effektivt.
.
Registrera sig som ABO
Allt du behöver veta om hur du registrerar dig som oberoende Amway-affärsdrivare på webbplatsen.
Stöd kunder under registreringsprocessen
Bekanta dig med den enkla registreringsprocessen så att du kan hjälpa till vid registreringen.
Logga in på webbplatsen
Hur man loggar in, vilka upplysningar man använder - och hur man gör om man glömt dem.
Placera och returnera en beställning
Upptäck hur onlinebeställningar av Amway-produkter ger fler valmöjligheter och bättre kontroll än tidigare.
.
Registrering/inloggning
Mitt konto
Beställningar
- När det finns en synlig skada på en förpackning, markerar du detta på dokumentet/den handhållna enheten när du signerar för mottaget paket.
- Notera att om inga artiklar är skadade, är det olyckligt att leveransförpackningen är skadad, men ett av syftena med leveransförpackningen är att skydda de levererade artiklarna.
- Det hjälper om du tydligt kan beskriva leveransförpackningen och låta den ingå i de uppgifter som du skickar till kundtjänst.
- När en artikel är skadad måste du även inkludera en bild av innehållet i förpackningen så vi kan se hur innehållet har mottagits. Denna kan även bifogas ditt e-postmeddelande till kundtjänst.
- Det är viktigt att du rapporterar de problem du har hittat inom 7 dagar till kundtjänst.
Webbplatsnavigering
Betalningssätt
Leveransalternativ och Hur du spårar ditt paket
Service | Beställningstid | Leveranstid Sverige fastland |
---|---|---|
Hemleverans | < 12:00 fm | 3-5 arbetsdagar |
Hemleverans | < 12:00 fm | 4-6 arbetsdagar |
Uthämtningsställe | < 12:00 fm | 2-4 arbetsdagar |
Uthämtningsställe | < 12:00 fm | 3-5 arbetsdagar |
När du har fått beställningsbekräftelsen kan du se över leveranstiderna ovan.
1. Du kan spåra nummer i översikten över beställningshistorik. Genom att klicka på paketnumret tas du vidare till PostNords spårningswebbplats. Där hittar du den senaste statusen.
2. När du tar emot bekräftelsen av beställningssändningen via e-post, innehåller den ett eller flera paketnummer och direktlänken till PostNords spårningswebbplats.
3. Du får meddelande via e-post och/eller SMS från PostNord angående statusuppdateringar för ditt/dina paket.
Sist men inte minst kan du hantera dina leveranser via PostNord-appen. Du kan ladda ned den här appen från Google Play Store eller via AppStore.
- Ändra föreslaget leveransdatum
- Ändra föreslagen leveranstid
- Dirigera din leverans till ett uthämtningsställe
Våra system tillåter inte alltid att ett meddelande skickas till denna andra mottagare, det kan därför hända att det är du som får uppdateringar via e-post/SMS från Amway och den valda budfirman.
För att uppdatera mottagaren föreslår vi att du vidarebefordrar de nödvändiga Track and Trace-uppgifterna till den personen för att leveransen ska gå smidigt.
När du ska hämta dina paket kan du uppmanas att identifiera dig för kontroll av att mottagarnamnet på etiketten stämmer med personen som hämtar upp paketet.
Retursupport
1. Logga in på ditt konto och gå till Mitt kontor
2. Gå till Beställningshistorik
3. Hitta beställningen du vill returnera och klicka på Beställningsdetaljer vid sidan av den
4. Klicka på Skicka tillbaka och följ instruktionerna
Om du till slut bestämmer dig för att behålla varan kan du avbryta returen under returinformation. Du hittar dina returer under Beställningshistorik och Returer och kreditnotor.
När du har fått din fraktsedel och du har överfört returbeställningen till PostNord, tar det ca 2-3 arbetsdagar för den att nå det centrala PostNord-kontoret. Alla returer i Sverige samlas här och varannan vecka på onsdagar skickas dessa tillbaka till vårt lager i Nederländerna. I denna process kan du förvänta dig din återbetalning mellan 5 och 15 arbetsdagar.
Observera: Returer som tas emot och bearbetas före den 26 i månaden inkluderas i bonusöversikten för innevarande månad. Efter det inkluderas justeringen i följande månad.