Registrera dig som kund och få 12 % rabatt på alla produkter och spara 50 SEK på din första beställning*!

*Erbjudandet om 50 SEK i rabatt gäller för nyregistrerade kunder vid en första beställning som överstiger 500 SEK (inkl. moms) och görs inom 5 dagar efter registrering. Registreringskampanjen gäller 1 december 2021 till och med 31 januari 2022.

Skapa en återkommande beställning!

Spara tid och pengar - ta bort inköp av dina favoritprodukter från att-göra-listan

Spara tid och pengar - ta bort inköp av dina favoritprodukter från att-göra-listan

Kan du inte leva utan en dagsdos av utvalda Nutriway™-produkter? Nu kan du få dina favoriter regelbundet utan att behöva lägga nya beställningar.

Återkommande Amway™-beställningar är en kostnadsfri tjänst* exklusivt för registrerade kunder. Din unika chans att få de utvalda Nutriway-produkter som du älskar levererade till hemmet precis när du behöver dem.

ATTRAKTIVA BESPARINGAR

Spara 5 % på varje leverans av din återkommande beställning, redan från början.

FLER FÖRDELAR

  • Skapa en återkommande beställning så får du tid över till annat
  • Flexibelt val av leveransdatum mellan den 1:a och 25:e varje månad
  • Inga dolda avgifter*, enkelt att ändra eller avbryta när som helst

*Standardavgifter för leverans kan förekomma

VÄLJ BLAND DESSA PRODUKTER

Vilka Nutriway-produkter kan du få via återkommande Amway-beställningar? Utforska det aktuella sortimentet av Nutriways högkvalitativa och mycket effektiva utvalda vitamin- och kosttillskott. För en daglig vitaminboost, en sund livsstil och ett starkare immunsystem.

FAQ

Hur skapar jag en återkommande beställning?

Det är superenkelt att skapa en återkommande beställning.
Du måste vara en registrerad kund för att göra återkommande Amway™-beställningar. Logga först in på ditt Amway-konto. Under din beställningshistorik hittar du formuläret för återkommande beställningar.

  • Steg 1:     Leta efter de valbara produkter du tycker om och lägg till dem i din återkommande beställning. Observera: En begränsad lista med produkter är tillgänglig för denna tjänst.  
  • Steg 2:     Ställ in ditt personliga leveransschema. Välj de start- och leveransdatum som passar bäst för dig. Flexibelt val av dagar mellan den 1:a och 25:e varje månad. Du kan även välja frekvens för leveranserna.
  • Steg 3:     Välj leveransmetod. Du kan välja mellan din hemadress och ett upphämtningsställe.
  • Steg 4:     Välj betalningsmetod. Välj kreditkort. Observera: Summan kommer endast att debiteras dagen för beställningen.
  • Steg 5:     Bekräfta dina uppgifter och skicka iväg din återkommande beställning. Klart! Nu är det bara att vänta på det datum du valt för att ta emot dina favoritprodukter.

När avslutas min återkommande beställning och kan jag avbryta den innan dess?

Det finns inget förinställt slut för din återkommande Amway-beställning. Du kan dock när som helst ändra den eller inaktivera den antingen tillfälligt eller permanent. Logga in på ditt konto och gå till beställningsuppgifterna eller sidan för återkommande beställningar för att ändra inställningarna för din återkommande beställning.

Hur ändrar jag min beställning?

Du får ändra dina återkommande beställningar när som helst. Logga in på ditt konto och gå till sidan för återkommande beställningar, välj den återkommande beställning som du vill redigera, och klicka på redigeringsalternativet bredvid schemat, adressen eller betalning. Kunder kan även redigera en produktlista. 

Hur ändrar jag min leveransadress för mina återkommande Amway™-beställningar?

Gå till din Amway-profil. Du kan ändra leveransadressen under Mina adresser i Mitt konto. Observera att den här adressen inte automatiskt kommer att tilldelas dina återkommande beställningar. När de lagts till din profil måste du även välja adressen på inställningssidan för återkommande beställningar.

Kan jag returnera en produkt från en återkommande beställning?

Ja, du kan returnera alla produkter genom att följa standardförfarandet för returer.

Vilka leveransintervall finns?

Du kan välja mellan varje, varannan och var tredje månad.

Varför finns det bara Nutriway™-produkter?

De valbara Nutriway-produkterna är sådana som tas dagligen och är därmed en logisk produkt för återkommande Amway-beställningar. Det är också enklare att uppskatta när de ska bytas ut.  I framtiden kommer vi kanske att inkludera andra populära produkter som är lämpliga för regelbunden leverans.

Vem kan jag kontakta med fler frågor om återkommande Amway™-beställningar?

Skicka ett e-postmeddelande till amway_sverige@amway.com

Vad händer om en produkt inte är tillgänglig för en av leveranserna?

När du sätter upp en återkommande beställning kan du välja om den ska levereras även vid en tidpunkt då någon av produkterna inte finns tillgänglig.
Om detta alternativ inte valts och en eller flera produkter inte finns tillgängliga kommer beställningen inte att slutföras och den återkommande beställningen kommer att göras inaktiv. Du kan när som helst återaktivera den återkommande beställningen.
Du kan prenumerera på meddelanden på produktsidan för att få reda på när produkten finns i lager igen, så att du kan återuppta den återkommande beställningen och även ändra datumet för nästa beställning.

Kan jag ta del av eventuella erbjudanden för produkter som ingår i min återkommande beställning?

Ja, alla erbjudanden som är aktiva när den återkommande beställningen utförs kommer automatiskt att tillämpas.